JO-lijn: klachtenlijn
Zoek je informatie, advies of heb je klachten?
Contacteer dan JO-lijn op het gratis nummer 0800 900 33.
Maandagvoormiddag | 10u00 – 13u00 |
Woensdagnamiddag | 13u00 – 17u00 |
Donderdagvoormiddag | 10u00 – 13u00 |
Vrijdagnamiddag | 13u00 – 17u00 |

Wie werkt er bij JO-lijn?
Klachtenbehandelaars
- Leen Van Schelvergem
- Annelies van Eeghem
- Sven Debecker
- Elke Van Wayenberghe
- Marieke Taelemans

Klachtenbehandeling
Heb je een klacht over Jeugdhulp, georganiseerd door Opgroeien? Neem contact op met JO-lijn.
JO-lijn voert een onafhankelijk onderzoek naar de klacht en bespreekt deze met de betrokken partijen. Zij ontvangen de resultaten van het gevoerde onderzoek. JO-lijn tracht herstel te realiseren en verbindend te werken tussen de betrokken partijen.
Heb je klachten die niet over Jeugdhulp gaan? Neem een kijkje op de website van het departement WVG.
Jaarrapport JO-Lijn via Vlaamse ombudsman
Meer weten over de werking en de cijfers van de JO-lijn? Alle jaarlijkse info- en klachtenrapporten van de Vlaamse overheid worden per beleidsdomein globaal gebundeld. Het Departement Welzijn Volksgezondheid en Gezin (WVG) is het centraalpunt dat instaat voor de rapportage. Je kan het meest recente rapport terugvinden op de website van de Vlaamse ombudsdienst (pagina 19 tot en met pagina 35).
